Max 270 Womens[/url] fr?n N

0 21
Nike SB x NBA-kollektionen bygger p? basketens varaktiga p?verkan p? skateboarding. Utm?rker klassiska Nike Air Max Vision Femme silhuetter, samlingen f?renar tv? kulturer med tydliga ?verg?ngar i stil och funktion - en faktum?kare k?nner sig v?l.
"Att v?xa upp i s?dra Kalifornien p? 80-talet var det som fick mig till basket", s?ger Nike SB skateboarder Eric Koston. "Jag blev djup i skateboarding i gymnasiet, men med Showtime Adidas Superstar Herre Lakers som mitt hemlag var s? sp?nnande att titta p?. De var p? topp i sina m?sterskapsmatcher, de hade sin rivalitet med Celtics - det var tvingande, konkurrenskraftig och prickig basket. "
Samlingens tv? kl?desplagg - Nike SB x NBA Satin Bomber  och Nike SB x NBA Hoodie - ?r utrustade med en ?verdimensionerad Association-logotyp, en ikonisk symbol f?r stil, individualitet och fandom.
Klassiska basketsilhouetter komponerar skottsortimentet, inklusive Nike Brown, Blazer och Dunk. I skorens tidigaste form var viktiga funktioner som vadderade Nike Free 5.0 Femme vristkrager och plana sulor en naturlig passform f?r skateboard?kare som beh?vde skydd och t?tt styrfel vid k?rning.
"Som skridsko?kare har jag alltid tittat p? dessa tidiga basketskor fr?n estetisk synvinkel - eftersom stilen alltid var cool - men ocks? av teknologisk synvinkel p? grund av Nike Air Max 90 Damen likheterna i v?rt behov av p?verkan och st?d", s?ger Koston.
Nike SB x NBA Collection sl?pper 13 oktober p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare. Den rosa Nike SB x NBA Bruin och rosa Nike SB x NBA Hoodie sl?pps den 1 december p? nike.com och hos Nike Air Max 95 Ultra Jacquard Femme utvalda ?terf?rs?ljare. Med Nike City Ready, debutlanseringen Nike Air Max 270 Womens fr?n Nike Women's Collections, Maria Vu, Senior Creative Director Nike Women, och en alla kvinnliga designteam levererar en balans mellan fram?triktad innovation och riktlinjerna.
"Nike City Ready Motion Adapt Bra ?r ett utm?rkt exempel Adidas Superstar Mens p? v?rt l?fte", f?rklarar Vu. "V?r utmaning var hur man tar v?r otroliga r?relsejusteringsteknik och g?r den vacker och verkligen drivs genom en transformativ estetisk objektiv utan att kompromissa med prestandan." Med tanke p? hur kvinnor, speciellt med ?kningen av athleisure, obsess ?ver Asics Gel lyte 5 Damesneakers-det ?r n?got f?rbryllande att kvinnans sneakerhuvud har blivit underv?rd, ?ven om det verkar f?r?ndras. F?rsta Zappos lanserade en redaktionell plattform som tillgodoser den kvinnliga sportskoobsessiva, och nu utvidgar Nike's Jordan Brand slutligen Nike Air Max Zero Mujer till kvinnors marknad.
Jordans v?rlinje inneh?ller Adidas Superstar Hombre utrullningen av tre olika exklusiva silhuetter f?r sin nyligen lanserade kvinnors samling, enligt Fashionista. Den f?rsta produkten i s?songen av hennes samling ?r den just sl?ppta Air Jordan I, som s?ljs till $ 160 och finns i 10 f?rger.www.denisbensimon.fr  Skon f?ngar n?gra av de ikoniska Jordans h?gsta skrymhet medan man skryter den i nya trender - t?nk mjuka satiner och pastellf?rger, inklusive tv? olika redan s?lda nyanser av tusen?riga rosa
You have to log in before you can reply Login | Sign Up

Points Rules